اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌کنم جای رفیقانم را پر کنم

اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌کنم جای رفیقانم را پر کنم

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش والیبال در مورد غیبت امیر غفور در اردوی تیم ملی والیبال گفت: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیامده است. همه رفیقان ما هستند و نتوانستند بیایند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم جای خالی رفیقانم را پر کنم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران ۲۳ اردیبهشت ماه به لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعزام می‌شود تا آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کند. امین اسماعیل‌نژاد، قطرپاسور تیم ملی والیبال در واکنش به اینکه تجربه بیشتری نشبت به سال‌های گذشته پیدا کرده است، بیان کرد:  هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود و نتیجه‌اش این است که می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم.

او در مورد مربی تیم ملی گفت: دو روز است که به تمرین تیم ملی اضافه شده‌ام اما آقای پائز شناخت کافی از بازیکنان و همچنین اطلاعات کافی از والیبال روز دنیا دارد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه همه بازیکنان تیم ملی با انگیزه تلاش می‌کنند، به حساسیت هفته اول لیگ ملت‌ها اشاره و بیان کرد: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری پیدا خواهد کرد.

او در مورد اینکه در پست پشت خط زن تنهاست و امیر غفور به اردوی تیم ملی نیامده است بیان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیامده است. همه رفیقان ما هستند و نتوانستند بیایند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم جای خالی رفیقانم را پر کنم.

اسماعیل‌نژاد در پاسخ به اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی می‌کند، گفت: در این مورد چیزی نمی‌گویم چون می‌خواهم سورپرایز کنم اما تیمم تغییر می‌کند.

7474