دردسر یحیی؛ مورایس را هم در باد انتقاد قرار داد

دردسر یحیی؛ مورایس را هم در باد انتقاد قرار داد

پایگاه خبری فوتبالی- پدیده این فصل استقلال خوزستان، گلزن این تیم به سپاهان بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان در بازی دیروز خود دست به کار بزرگی زد و توانست در اصفهان یک امتیاز طلایی از سپاهان بگیرد که این یک امتیاز می‌تواند به آبی های جنوب در راه حفظ سهمیه لیگ برتری خود، کمک شایانی کند.

اما گلزن شاگردان پورموسوی بازیکنی است که نامش بیشتر از همه در استقلال خوزستان شنیده می‌شود. وینگر ۲۴ ساله شمالی آبی های اهوازی که این فصل نام خود را به عنوان یک پدیده مطرح کرده و حتی یک بار توسط امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

آقایی ‌پور دیروز در حالی که تیمش با یک گل از میزبان خود عقب بود، در دقیقه ۶۶ با قیچی برگردانی بسیار زیبا و دیدنی، دروازه پیام نیازمند را گشود تا آبی های خوزستانی با دست پر اصفهان را به مقصد اهواز ترک کنند و یک امتیازی ارزشمند به دست بیاورند.

این ششمین گل فصل جواد آقایی‌پور برای استقلال خوزستان بود و این بازیکن که در بازی رفت با پرسپولیس با دبل خود توانسته بود یک امتیاز برای آبی‌ها مقابل تیم قرمزپوش پایتخت بگیرد، در بازی دیروز هم موثر واقع شد تا ژوزه مورایس و تیمش بابت نتایج نه چندان مطلوب بازی های اخیر مورد انتقاد هواداران تیمشان قرار بگیرند.

1997