برادر شوهرِ سلبریتی معروف در سن 45 سالگی در لیگ پرتغال بازی کرد!

برادر شوهرِ سلبریتی معروف در سن 45 سالگی در لیگ پرتغال بازی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - برادر شوهر یکی از معروف ترین سلبریتی های دنیا در سن 45 سالگی اولین بازی فوتبالش را داشت آن هم در حالی که قبل از آن هرگز فوتبال بازی نکرده بود!

به گزارش فوتبالی، ورود سلبریتی ها به فوتبال به اتفاقی رایج تبدیل شده است. به طور مثال ستارگان هالیوود سهام باشگاه رکسهام را خریدند  اما در روز یکشنبه اتفاق عجیبی رخ داد. در حقیقت برادر شوهر پاریس هیلتون، سلبریتی معروف در سن 45 سالگی برای اولین بار در یک بازی فوتبال حضور پیدا کرد!

کورتنی رئوم، برادر کارتر، نویسنده و تاجر معروف و شوهر پاریس هیلتون است. کورتنی 45 ساله از دوستان مالک باشگاه لانک ویلاوردنسه در لیگ دسته دوی پرتغال است و  به همین علت به شکلی عجیب در ژانویه به این تیم ملحق شد. 

رئوم پس از انتقالش بخشی از سهام باشگاه پرتغالی را خرید و یکشنبه به رویایش دست پیدا کرد و برای اولین بار فوتبال بازی کرد. کورتنی که خودش تاجر، سرمایه گذار و نویسنده است، در دقیقه 86 وارد زمین شد آن هم در حالی که ویلاوردنسه با نتیجه یک بر صفر مقابل تورنسه عقب بود. این شکست باعث شد تا این باشگاه به لیگ دسته سه سقوط کند. 

کورتنی پیش از این هرگز در دوران فوتبالش در فوتبال حرفه ای شرکت نکرده بود و به نظر می رسد که هواداران تیمش هم در لحظاتی که به دنبال فرار از شکست بودند، از ورود او به زمین خوشحال نشدند. 

در پایان بازی سرجیو ماچادو سرمربی ویلاوردنسه گفت که ورود رئوم به زمین، تصمیمی بوده که در اختیار او نبوده است. وی اظهار داشت :" در آخرین دقایق، تصمیمی را نه به عنوان مربی بلکه به عنوان پدر گروه گرفتم. تصمیم سختی بود اما باید صلاح فرزندانم را انتخاب می کردم.  این ده دقیقه پایانی خیلی کمک کرد چون بازیکنانم دیگر اتفاقاتی که در گذشته تجربه کردند را تجربه نخواهند کرد. "

4125