خروجی همکاری دو کاپیتان تراکتور؛ سوپرگل در اهواز

خروجی همکاری دو کاپیتان تراکتور؛ سوپرگل در اهواز

پایگاه خبری فوتبالی - ماحصل همکاری دو کاپیتان تراکتور، پیش افتادن تراکتور در اهواز برابر فولاد با یک سوپرگل بود.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های مهم هفته بیست و ششم در اهواز، فولاد از تراکتور میزبانی می کند که نتیجه این مسابقه برای تیمهای پایین و بالای جدولی اهمیت ویژه ای دارد.

این دیدار که با استقبال خوبی هم توسط تماشاگران خوزستانی همراه بوده، تا اواسط نیمه اول با تک گل شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۴ به نفع تی‌تی‌ها در جریان است.

اما گل شاگردان حمید مطهری در دقیقه ۱۴ از روی ارسال نقطه کرنر به دست آمد. جایی که ریکاردو آلوز پاسور قهار پرشورها پشت ضربه ایستاد و با سانتری دقیق، کاپیتان سرخ پوشان را در موقعیت گلزنی قرار داد و شجاع با ضربه قیچی زیبا و غیرمنتظره، دروازه کریستوفر کنت را فرو ریخت تا تراکتور با یک سوپرگل از حریف خود پیش بیفتد.

این دومین گل فصل خلیل‌زاده برای تی‌تی‌ها بود و این مدافع باتجربه یک بار هم پیش از این موفق شده بود دروازه نساجی را در نیم فصل اول باز کند.

اما این گل برای ریکاردو آلوز کاپیتان دوم تراکتوری‌ها هم اهمیت ویژه ای دارد چرا که ریکی توانست شمار پاس گل های خود را دورقمی کرده و به عدد ۱۰ برساند تا پیش از آغاز بازی استقلال مقابل ذوب آهن از ابوالفضل جلالی پیش بیفتد.

نکته جالب اینکه تی‌تی‌ها در آخرین دیدار خود مقابل فولاد در اهواز توسط دو مدافع گل‌های زیبایی به ثمر رسانده بودند که باز هم این اتفاق برای قرمزهای تبریزی افتاد و این بار کاپیتان خلیل‌زاده به زیبایی دروازه کنت را باز کرد تا ماحصل همکاری دو کاپیتان تراکتور، پیش افتادن تی‌تی‌ها تا بدین لحظه از بازی باشد.

1997