کاپیتان به جای کاپیتان؛ امیری بعد از 250 روز به ترکیب اصلی برگشت

کاپیتان به جای کاپیتان؛ امیری بعد از 250 روز به ترکیب اصلی برگشت

پایگاه خبری فوتبالی – وحید امیری جای امید عالیشاهِ محروم را در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی با نساجی گرفت

به گزارش فوتبالی، از ساعت 18:15 امروز و در ورزشگاه وطنی قائمشهر تیم پرسپولیس مقابل نساجی قرار می‌گیرد. این بازی یکی از مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر است و پیروزی در آن برای هر دو تیم اهمیت دارد. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی و نساجی برای ماندن در لیگ برتر به دنبال کسب 3 امتیاز این مسابقه هستند.

پرسپولیس در این مسابقه کاپیتانش یعنی امید عالیشاه را به دلیل اخراج در بازی قبلی مقابل سپاهان در اختیار ندارد. طرفداران این تیم کنجکاو بودند که ببینند اوسمار ویرا چه کسی را به جای عالیشاه به زمین خواهد فرستاد.

همان طور که اغلب فوتبالدوستان پیش‌بینی می‌کردند وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی قرار گرفت.

امیری که با بازوبند کاپیتانی در بازی امروز وارد زمین خواهد شد مدت‌ها بود که جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. آخرین باری که امیری در بازی‌های لیگ در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود مربوط به تاریخ 8 شهریور و بازی هفته چهارم مقابل فولاد در اهواز بود. اما بعد از آن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شروع و امیری در اولین بازی مقابل النصر در ورزشگاه آزادی مصدوم شد.

مصدومیت او شدید بود و تا مدت‌ها ادامه داشت. امیری بعد از رفع مصدومیت در بازی برگشت با استقلال تاجیکستان به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت اما دوباره مصدوم شد و بیرون آمد. مصدومیت امیری با شروع نیم‌فصل دوم کاملا رفع شد و او به عنوان بازیکن جانشین در اغلب مسابقات به زمین می‌رفت. فقط در یک بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران در 11 نفر اصلی قرار گرفت.

اما امروز و بعد از گذشت 250 روز امیری دوباره در یک بازی لیگ برتری به عنوان بازیکن اصلی وارد زمین می‌شود. هواداران پرسپولیس حالا انتظار دارند کاپیتان تیم‌شان امروز بتواند جای کاپیتان محروم را بگیرد و در زمانی که پرسپولیس به شدت به درخشش او نیاز دارد بدرخشد.

1359