پیش‌بینی سرمربی مدنظر بایرن مونیخ از تقابل این تیم و رئال مادرید

پیش‌بینی سرمربی مدنظر بایرن مونیخ از تقابل این تیم و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی – زین الدین زیدان، حمایت خود از رئال مادرید برای شکست دادن بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، بازی برگشت رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، با توجه به تساوی 2-2 این تیم دو تیم در ورزشگاه آلیانز آرنا، بسیار حساس دنبال خواهد شد. شاگردان کارلو آنچلوتی که در 4 سال اخیر حتی یک بازی خانگی را نیز در این رقابت‌ها به حریفان خود واگذار نکرده اند، در صورت صعود به فینال، باید مقابل دورتموند یا پی اس جی صف آرایی کنند. 

زیدان که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید، چه به عنوان بازیکن و چه در قابمت سرمربی را دارد، باور دارد که باشگاه سابقش، پیروز این نبرد خواهد شد:" امیدوارم که مادرید بازی را ببرد اما بازی دشوار و پیچیده ای خواهد بود."

زیدان از زمان جدایی اش از جمع لوس بلانکوس در ماه می سال 2021، دیگر هدایت تیمی را بر عهده نداشته است و ماه گذشته، به انتقالی غافلگیرکننده به بایرن مونیخ لینک شده بود. او همچنین در پاسخ سوال خبرنگاران راجع به اینکه آیا در آینده هدایت بایرن مونیخ را دست خواهد گرفت یا خیر، با لبخند گفت:" من بازی را تماشا خواهم کرد، ممنونم."

2102