اقدام جنجالی مهاجم گرانقیمت لیورپول در اینستاگرام

اقدام جنجالی مهاجم گرانقیمت لیورپول در اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی - اقداماتی که داروین نونیز مهاجم انگلیسی در شبکه های اجتماعی انجام می دهد، از دید رسانه های انگلیسی دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اروگوئه ای همه عکس هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده است. در حقیقت او در حال حاضر فقط تصاویری از خودش با پیراهن های تیم ملی اروگوئه یا بنفیکا را در صفحه خود دارد. 

در روزهای اخیر، شایعات در مورد آینده داروین شدت گرفته است.گفته می شود که این مهاجم در پایان فصل از آنفیلد جدا می شود. او گران ترین خرید تاریخ لیورپول بوده است که تیم انگلیسی برای خرید او بیش از 80 میلیون یورو به علاوه پاداش پرداخت. 

گفته می شود که بارسلونا ممکن است که به خرید داروین علاقمند باشد هر چند که جدایی کلوپ باعث شده که احتمال جدایی این ستاره اروگوئه ای از لویپرول خیلی زیاد باشد. مربی آلمانی، حامی اصلی این مهاجم بوده است. 

محمد صلاح پس از جدایی کلوپ در نظر دارد که قراردادش را با لیورپول تمدید کند. از سویی آرنه اسلوت سرمربی آینده سرخ ها نیز هنوز تصمیمی در مورد آینده داروین نگرفته است. به هر صورت در حال حاضر احتمال جدایی داروین از لویرپول خیلی بیشتر از ماندنش است و به نظر می رسد که این بازیکن تنها پس از دو سال در مسیر ترک سرخ ها قرار خواهد داشت.

4125