5 گل برتر رویارویی‌های نساجی و پرسپولیس؛ چه شوتهای مهلکی (ویدیو)

5 گل برتر رویارویی‌های نساجی و پرسپولیس؛ چه شوتهای مهلکی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- 30 گل در 11 رویارویی قبلی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر رد و بدل شده است.

به گزارش فوتبالی، 23 گل را پرسپولیس زده و سهم نساجی تنها 7 گل بوده است. قرمزها در 7 مصاف اول با نساجی 10 گل زدند ولی این آمار را به 13 گل در 4 تقابل اخیر رساندند. نساجی که سابقه خوردن 3، 4 و 5 گل از پرسپولیس را دارد هرگز نتوانسته بیشتر از یک بار در یک بازی، دروازه رقیب را باز کند. این 5 گل را «فوتبالی» به عنوان زیباترین گلهای این تقابل انتخاب کرده است.

* مهدی عبدی/ 5 آبان 1400

یک گل تیمی دیدنی برای پرسپولیس. پاس بلند جلال حسینی از یک‌سوم خودی با حرکت «دامی» دیگر بازیکن این تیم، پشت همه مدافعان نساجی به بازیکن خودی رسید. پاس کات بک او به رضا اسدی رسید. شوت اسدی در دهانه دروازه را عبدی کنترل کرد، یک دریبل زیبا به مدافع روبرویی زد و با ضربه‌ای محکم از فاصله‌ای نزدیک، دروازه حقیقی را باز کرد.

* روح‌الله باقری/ 11 مرداد 1399

مهاجمی که هر فصل بیشتر از یک گل در لیگ برتر نمی‌زد، این بار دروازه رادوشوویچ را باز کرد. او روی خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه پای چپ، زیر طاق دروازه پرسپولیس را نشانه رفت و گل محشری زد.

5 گل برتر بازیهای نساجی و پرسپولیس

* سروش رفیعی/ 28 اردیبهشت 1402

ارسال عرضی صادقی پشت محوطه جریمه به سرلک رسید. او توپ را با یک پاس عرضی کوتاه برای رفیعی مهیا کرد و شوت دیدنی شماره 7 به گوشه دروازه رفت درحالیکه حقیقی احتمالا حتی نتوانست مسیر حرکت توپ را ببیند چه رسد به اینکه تشخیص بدهد و به سمتش برود.

* ایوب کلانتری/ 15 دی 1401

نساجی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد. ایوب کلانتری به سبک خودش، ضربه را زد و توپ پس از برخورد به سر وحید امیری و کمی تغییر مسیر حرکت به تور دروازه بیرانوند رسید.

* میلاد سرلک/ 28 اردیبهشت 1402

پرسپولیس از سمت چپ جلو رفت. توپ به میلاد سرلک سپرده شد و او از زاویه مایل، چنان شوتی به توپ زد که حقیقی فقط فرصت پیدا کرد خودش را به زمین بیاندازد مبادا شدت ضربه، مصدومش کند.

5390