رقابت بزرگان فوتبال اروپا برای جذب مسینیو

رقابت بزرگان فوتبال اروپا برای جذب مسینیو

پایگاه خبری فوتبالی- چند باشگاه بزرگ اروپایی مذاکرات خود را برای جذب ستاره ۱۷ ساله برزیلی آغاز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، تیم های بزرگ اروپایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا، آرسنال، چلسی و پاری سن ژرمن در مورد جذب استوائو ویلیان بازیکن و ستاره ۱۷ ساله و وینگر باشگاه پالمیراس پرس‌ و جو کرده اند. این بازیکن که به‌ عنوان مسینیو شناخته می‌شود مدنظر تمامی تیم های یاد شده قرار دارد اما هنوز هیچ‌ یک از باشگاه‌ها پیشنهادی رسمی برای جذب این بازیکن ارائه ندادند. انتظار پالمیراس برای فروش این ستاره دریافت مبلغ بند آزادسازی او یعنی ۴۵ میلیون یورو خواهد بود که این یعنی تیم‌ های علاقه‌ مند به همراه پاداش باید حدود ۵۵ میلیون یورو برای جذب او هزینه کنند زیرا استوائو تا ژوئن ۲۰۲۶ با پالمیراس برزیل قرارداد دارد.

چندی پیش گفته شد باشگاه چلسی بهترین موقعیت را برای به خدمت گرفتن استوائو ویلیان ملقب به مسینیو دارد، زیرا آنها مایل هستند بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی او را پرداخت کنند. در مورد شخص این بازیکن گفته شده او علاقه زیادی به بازی برای بارسلونا دارد هرچند بارسلونا در حال حاضر نمی تواند به دلیل مشکلات مالی او را به خدمت بگیرد.

از نقاط قوت این بازیکن می‌توان به سرعت بالا، مانور با توپ، دریبل، کنترل توپ، کار بدون توپ اشاره کرد و شاید تنها نقطه ضعف او نبرد های هوایی است.

۱۰۰۹