ستاره پرسپولیس اشتباه اراک را در قائم‌شهر جبران می‌کند؟

ستاره پرسپولیس اشتباه اراک را در قائم‌شهر جبران می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از چهره‌های ویژه دیدار پرسپولیس برابر نساجی مازندران در قائم‌شهر، مدافع ساروی قرمزپوشان تهرانی است. 

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل شادی پس از گل در آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شد. برهمین اساس مدافع راست پرسپولیس از بازی برابر سپاهان محروم شد اما توانست تیمش را در جام حذفی همراهی کند که با بدشانسی یکی از پنالتی‌های پرسپولیس و یک موقعیت گل عالی را خراب کرد. او علاوه بر این‌که پیش از گل دوم آلومینیوم می‌توانست حساب کار را در موقعیت تک به تک سه بر یک کند، پنالتی سوم تیمش را نیز خراب کرد و مغلوب گوهری شد تا تلخی زیادی را تجربه کند.

پس از حذف تلخ پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، وحید امیری که پنالتی هفتم تیمش را خراب کرده بود با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد. دانیال اسماعیلی‌فر اما زیر پست وحید امیری کامنت گذاشت و نوشت: آقا وحید شما که زحمت کشیدی، مقصر نیستی، مقصر و شرمنده من باید باشم و شرمنده همه شدم از شما و بچه‌ها گرفته تا هوادارها که حرض خوردن و اذیت شدن...

دانیال اسماعیلی‌فر در دیدار با سپاهان اصفهان، به دلیل محرومیت فرصت بازی و جبران پیدا نکرد و حالا اولین فرصت او برای به دست آوردن دل طرفداران پرسپولیس در استان خودش فراهم شده است.

9098