پیام جنجالی همسر ویتور روکه علیه ژاوی

پیام جنجالی همسر ویتور روکه علیه ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - دایانا لینز، اینفلوئنسر برزیلی و همسر ویتور روکه دیشب پیامی جنجالی را در مورد شکست بارسلونا مقابل ژیرونا منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، دایانا سه شکلک را در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد تا بدون آن که کلمه ای گفته باشد، یک جنجال بزرگ را ایجاد کند. شکلک اول به این معنی است که یک فرد نمی خواهد چیزی را ببیند و جلوی چشمانش را می گیرد، شکلک دوم مربوط به این است که یک فرد به نشانه شگفتی جلوی دهانش را گرفته و شکلک سوم نیز به این معنی است که یک فرد، با لبخندی کنایه آمیز درخواست سکوت را می دهد!

ویتور روکه در زمستان گذشته با 31+30 میلیون یورو  از فوتبال برزیل به بارسلونا ملحق شد اما در این فصل توسط ژاوی چندان مورد استفاده قرار نگرفته و در شب شکست مقابل ژیرونا به میدان نرفته است.

بارسا در هفته های اخیر سعی کرده که روکه را برای جدایی به صورت قرضی راضی کند تا این بازیکن در تیمی دیگر تجربه اندوزی کند و صاحب دقایق کافی شود. در واقع این بازیکن تازه چند ماه است که به فوتبال اروپا آمده است و به زمان بیشتری برای هماهنگ شدن نیاز دارد.  روکه فعلا در مقابل جدایی قرضی مقاومت کرده و گفته است که می خواهد در بارسلونا موفق شود اما به نظر می رسد که با ماندنی شدن ژآوی، او شانسی برای ماندن در پیراهن آبی و اناری نداشته باشد.

4125