۴ تیم در جستجوی آخرین سهمیه لیگ برتر انگلیس در فصل آینده

۴ تیم در جستجوی آخرین سهمیه لیگ برتر انگلیس در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی- با قطعی شدن صعود لسترسیتی و ایپسویچ تاون به لیگ برتر انگلیس اکنون چهار تیم دیگر چمپیونشیپ برای تنها سهمیه باقی مانده تلاش می کنند.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه تیم ایپسویچ تاون پس از برد ۲-۰ مقابل هادرزفیلد تاون موفق شد پس از لسترسیتی به عنوان دومین تیم چمپیونشیپ سهمیه حضور در لیگ برتر انگلیس در فصل آینده را کسب کند. با این شرایط برای تنها سهمیه باقی مانده لیگ برتر انگلیس چهار تیم رده سوم تا ششم جدول چمپیونشیپ انگلیس باید مقابل هم بازی کنند تا یک تیم به عنوان قهرمان پلی آف راهی لیگ برتر انگلیس در فصل آینده شود. این چهار تیم به پلی آف خواهند رفت تا یکی از آنها به همراه لسترسیتی و ایپسویچ راهی لیگ برتر انگلیس شود.

در بازی هایی که قرار است برگزار شود تیم لیدز یونایتد به سرمربیگری دنیل فارکه که صعود مستقیم رو با عملکرد ضعیف در هفته های پایانی چمپیونشیپ از دست داد در کنار ساوتهمپتون با مربیگری راسل مارتین مربی اسکاتلندی و وست بروموویچ با مربیگری کارلوس کوربران مربی ۴۰ ساله و جوان اسپانیایی و همچنین نورویچ با هدایت داوید واگنر آمریکایی حضور خواهند داشت.

طبق برنامه نوریچ - لیدزیونایتد در روز های ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت و همچنین وست‌ برومویچ - ساوتهمپتون در روزهای ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت دیدار می کنند و تیم های برنده در فینال پلی‌آف چمپیونشیپ روز شنبه ۵ خرداد در ورزشگاه ومبلی آخرین سهمیه لیگ برتر انگلیس را در فصل آینده مشخص می کنند.

۱۰۰۹