گام بلند نساجی برای بقا؛ 7 امتیاز از 3 بازی سخت

گام بلند نساجی برای بقا؛ 7 امتیاز از 3 بازی سخت

پایگاه خبری فوتبالی- تا چند هفته پیش نساجی یکی از شانس‌های اصلی سقوط محسوب می‌شد اما الان وضعیت این تیم کاملا امیدوارکننده است.

به گزارش فوتبالی، تیم نساجی در مسابقه‌ این هفته‌اش در لیگ برتر دست به کار بزرگی زد و موفق شد در اصفهان ذوب آهن را با دو گل شکست بدهد. با این پیروزی نساجی 22 امتیازی شد و از رده آخر جدول فاصله گرفت.

البته که هنوز امتیاز نساجی برای بقا در لیگ برتر کافی به نظر نمی‌رسد. در حال حاضر صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در قعر جدول است. استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده پانزدهم است و تیم‌های فولاد و نساجی با 22 امتیاز در رده‌های چهاردهم و سیزدهم هستند.

اما روندی که نساجی در پیش گرفته کاملا امیدوار کننده است. این تیم از 3 بازی آخرش 7 امتیاز گرفته است. اما رقبای نساجی در این مسابقات اصلا جزو تیم‌های ضعیف و پایین جدولی نبودند. این تیم موفق شده از 3 تیم بالای جدول 7 امتیاز بگیرد. 

نساجی بعد از این که در اولین بازی سال جدید با یک گل مغلوب ملوان شد، در بازی هفته بیست و سوم توانست در اصفهان سپاهان را با تساوی بدون گل متوقف کند. سپس در قائمشهر با یک گل تراکتور را شکست داد و در نهایت روز چهارشنبه هفته گذشته با دو گل ذوب‌ آهن را از پیش رو برداشت.

در این بین سپاهان و تراکتور تیم‌های رده سوم و چهارم جدول هستند و ذوب آهن هم در رده هشتم جدول جا دارد. اما نکته مهم این است که بازی‌های باقی مانده نساجی هم سخت به نظر می‌رسد.

نساجی در 5 هفته آینده به ترتیب باید باد پرسپولیس، استقلال خوزستان، استقلال، هوادار و فولاد خوزستان بازی کند. دو بازی مقابل پرسپولیس و استقلال که مدعی قهرمانی هستند دشوار است. اما این تیم دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل استقلال و فولاد خوزستان دارد. یک بازی هم با هوادار انتظار نساجی را می‌کشد. با این وجود نساجی اگر بتواند روند خوبی را که در حال حاضر در پیش گرفته حفظ کند می‌تواند با کسب امتیازات لازم خودش را در لیگ برتر حفظ کند.

1359