نظر آنچلوتی راجع به زوج برزیلی رئال مادرید

نظر آنچلوتی راجع به زوج برزیلی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی از عملکرد رودریگو و وینیسیوس جونیور، 2 ستاره برزیلی رئال مادرید به شدت راضی است. 

به گزارش فوتبالی، بعد از خروج کریم بنزما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، رئال مادرید برای پر کردن جای خالی این ستاره فرانسوی، تنها خوسلو را خرید، اما رودریگو و وینیسیوس با نمایشی فوق العاده، جای خالی بنزما را پر کردند. 

رئال مادرید امروز از هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز می رود و آنچلوتی درباره زوج برزیلی تیمش گفت: "می خواهم رودریگو را در سمت چپ و وینیسیوس را در سمت راست بازی دهم. رودریگو مقابل سیتی و وینیسیوس برابر بایرن مونیخ گلزنی کردند. همه چیز به خوبی پیش رفت و حالا باید خودمان را وفق دهیم. در کل از نظر دفاعی، باید بهتر شویم."

"وینیسیوس بازیکنی است که خیلی سریع پیشرفت می کند که این موضوع به خاطر رفتار، کیفیت و تلاشش است. او واقعاً بازیکن بسیار مهمی برای ماست. قرار دادن رودریگو در سمت چپ، یک حرکت هجومی است، نه دفاعی. برای این است که بتوانیم زهر بیشتری در خط حمله داشته باشیم و موقعیت های فراوانی خلق کنیم. البته این تصمیم قطعی نیست و ممکن است تغییر کند. رودریگو در تمامی پست ها، تاثیر گذار است."

4416