نقل و انتقالات/بودجه 200 میلیونی گواردیولا برای تابستان؛ منچستر یونایتد به دنبال باستونی

نقل و انتقالات/بودجه 200 میلیونی گواردیولا برای تابستان؛ منچستر یونایتد به دنبال باستونی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که منچستر سیتی برای تقویت دوباره این تیم، بودجه ای قابل توجه برای تابستان پیش رو در اختیار گواردیولا قرار خواهد داد. 
به گزارش فوتبالی، باهم برخی از مهمترین شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا را مرور خواهیم کرد.

منچستر یونایتد آماده است در راستای اجرای برنامههای خود برای خرید بهترین بازیکنان جوان دنیا، پیشنهادی 52 میلیون پوندی برای خرید الساندرو باستونی، مدافع تیم اینتر ارسال کند. (Fichajes - Spain)
.
مدافع دیگری که در رادار منچستر یونایتد قرار دارد، کاستیو لوکبا، بازیکن تیم لایپزیگ است که همچنین توسط چلسی نیز دنبال میشود. این مدافع 21 ساله میتواند با مبلغی در حدود 60 میلیون پوند، اجازه جدایی از تیم آلمانی را دریافت کند که معادل بند آزادسازی اوست. (Foot Mercato - France)
.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، مصر است تا به بارسلونا بپیوندد و ایلکای گوندوغان و ژائو کانسلو، هم تیمی های سابقش، درباره زندگی در کاتالونیا پرسیده است. او میتواند در ازای مبلغ بند آزادسازی موجود در قراردادش به ارزش 50 میلیون پوند راهی اسپانبا شود.  (SPORT - Spain)
.
گواردیولا باور دارد که ترکیب تیمش نیاز به تازه سازی دارد و باشگاه نیز مایل است بودجه ای 200 میلیون پوندی برای تحقق این امر در اختیارش قرار دهد. لوکاس پاکتا و جمال موسیالا، در میان گزینه های سیتیزن ها قرار دارند. (GIVEMESPORT)
.
آرسنال همچنان به دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس علاقه مند است و او را جزو گزینه های خود برای تقویت پیکان خط حمله برای فصل جدید قرار داده است. (Calciomercato - Italy)
2102