گزارش ویژه/ خوشحالی شدید نکونام از خبر برکناری خطیر در تبریز

گزارش ویژه/ خوشحالی شدید نکونام از خبر برکناری خطیر در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال از خبر برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال توسط سه عضو هیات مدیره باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، اختلاف بین نکونام و خطیر از روز اول شروع لیگ نمایان بود و هرچه می‌گذشت بر شدت آن افزوده می‌شد. صحبت‌های جنجالی نکونام علیه مدیریت در نشست‌های خبری و بیانیه استقلال علیه سرمربی، همه و همه نشان می‌داد که همکاری این دو نفر بسیار دشوار است.

از دیشب که خبر برکناری مدیرعامل استقلال طی جلسه اعضای هیات مدیره منتشر شده خبرهایی منتشر شده که نشان می دهد نکونام، به شدت از برکناری خطیر استقبال کرده است.

نکونام در گفت وگویی که با یکی دو رسانه داشته گفته است:"امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری هم با درایت علی عسگری و شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید." البته نکونام به صورت مستقیم به خبر برکناری خطیر اشاره نکرده اما مشخص است که چقدر از این اتفاق خوشحال است:" از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود. امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید."

7474