واکنش پرسپولیس به یک برنامه رادیویی

واکنش پرسپولیس به یک برنامه رادیویی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به منظور تنویر افکار عمومی، با توجه به انتشار اخبار نادرست در برنامه خاصی از رادیو جوان به صورت مکرر، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اظهار نظرات خلاف واقع مجری و کارشناس ورزشی برنامه صبحگاهی رادیو جوان، در روزهای اخیر در خصوص باشگاه پرسپولیس و سهامداران جدید آن، جهت تنویر افکار عمومی، موارد زیر اعلام می‌گردد:

۱- بانک شهر به عنوان یکی از سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس، در اولین روز بعد از نهایی شدن واگذاری، پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام به واریز ۱۱ درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی نموده است که متاسفانه در برنامه رادیویی مزبور، در روزهای اخیر بارها عنوان گردید؛ سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس اقدامی انجام نداده‌اند و در کمال تعجب رادیو را به عنوان یک رسانه ملی، محل تبلیغ و اعلام عدد و رقم در خصوص سایر شرکتها تبدیل کرده‌اند. بانک شهر نیز در ادامه جهت رفاه هواداران میلیونی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید و رایگان نمودن بلیت مسابقه با سپاهان نمود که با مخالفت سازمان لیگ همراه شد.

۲- در حالی بعد از واگذاری سهام به کنسرسیوم بانکی، با ایجاد صف‌های خرید متوالی شاهد رشد قیمت سهام و عدم وجود فروشنده سهام هستیم که مجری برنامه کاملا موضوع را برعکس عنوان کرده و اعلام داشت؛ سهام باشگاه پرسپولیس با فروشنده‌های زیاد روبرو هست و بعد از واگذاری سهام، استقبالی از سهام باشگاه پرسپولیس نشده است.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتراض خود در خصوص انتشار اخبار نادرست و غلط، از مدیران شبکه رادیویی جوان درخواست دارد، ضمن اعلام تذکرات لازم به افراد خاطی، از افرادی که بصورت علنی بارها خود را طرفدار یک تیم معرفی کرده‌اند، استفاده ننماید.

7474