چلسی علاقه‌مند به جذب ستاره‌ی انگلیسی منچسترسیتی

چلسی علاقه‌مند به جذب ستاره‌ی انگلیسی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی چندین بازیکن باتجربه را جذب کند و گفته می‌شود آن‌ها به جذب جک گریلیش وینگر انگلیسی منچسترسیتی علاقه دارند.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تابستان شایعات پیرامون خریدهای احتمالی باشگاه‌ چلسی به گوش می‌رسد. با این حال هنوز وضعیت نیمکت آبی‌ها برای فصل آینده مشخص نشده و آن‌ها در پایان فصل وضعیت مائوریسیو پوچتینو را ارزیابی خواهند کرد.

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، جک گریلیش وینگر انگلیسی منچسترسیتی به طرز عجیبی به چلسی لینک شده است. او در مورد تمایل منچسترسیتی به فروش گریلیش گفت که در این مقطع از فصل حتی در داخل باشگاه در مورد آینده گریلیش بحث نمی‌کنند و احتمالا تا پس از جام‌ ملت‌های اروپا همه چیز ساکت خواهد بود.

این موضوع درحالی است که شایعات پیرامون علاقه‌ی تیم‌های عربستانی به جذب رحیم استرلینگ از چلسی در حال افزایش است. هرچند او بارها اعلام کرده که به پروژه چلسی متعهد است و می‌خواهد در تیم بماند اما به دلیل عملکرد سینوسی در دو فصلی که در جمع آبی‌‌ها حضور داشته ممکن است او در این تابستان چلسی را ترک کند.

در صورت ترک رحیم استرلینگ و اجرای رویکرد جدید چلسی برای خرید بازیکن که آن‌ها قصد دارند بازیکنان باتجربه را جذب کنند، خرید جک‌ گریلیش می‌تواند یک گزینه جذاب برای تیم و هواداران چلسی باشد.

۱۴۲۸