بازیکنی که در بوندسلیگا بازی نکرده اما بیشترین گل را مقابل نویر زده است

بازیکنی که در بوندسلیگا بازی نکرده اما بیشترین گل را مقابل نویر زده است

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید قرار است که فرداشب (سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ به مصاف بایرن مونیخ برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی ، بازیکنی که در مقابل مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ بیشترین تعداد گل را زده است، کریستیانو رونالدو است. در حقیقت رونالدو 10 گل در رویارویی های خود مقابل مانوئل نویر به این دروازه بان زده است. رونالدو هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده است و در فوتبال آلمان نبوده است اما بازیکنی است که بیشترین تعداد گل را به مانوئل نویر زده است.

رونالدو در 9 بازی توانسته است 10 گل به نویر بزند. پس از رونالدو، مارکو رویس قرار می گیرد. رویس در 30 بازی توانسته است 9 گل به مانوئل نویر بزند. رابرت لواندوفسکی در رده سوم بهترین گلزنان مقابل نویر قرار می گیرد. او در 15 بازی هفت گل به دروازه بان آلمانی زده است. اشتفان کیسلینگ در 18 بازی شش گل به مانوئل نویر زده است و مارتین هارنیک هم در 18 بازی شش گل به دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ زده است.

حالا که رونالدو هم در رئال مادرید نیست باید دید که عملکرد مهره های هجومی رئال مادرید مثل رودریگو، وینیسیوس جونیور و جود بلینگام چه عملکردی مقابل نویر خواهند داشت.

1470