خروجی صحبتهای مهدی؛ پیکان – استقلال با حضور تماشاگر؟

خروجی صحبتهای مهدی؛ پیکان – استقلال با حضور تماشاگر؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، درباره چالش احتمالی هفته پایانی لیگ برتر توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام برنامه هفته پایانی لیگ مشخص شد که استقلال باید با پیکان در ورزشگاه پاس قوامین دیدار کند. این در حالی است که در صورت قهرمانی آبی‌پوشان، هواداران این تیم امکان حضور در ورزشگاه پاس را نخواهند داشت.

طبیعی است که این مساله، باب میل آبی‌ها نباشد و مدیران استقلال امیدوارند در صورتی که تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شد، شرایطی فراهم شود که آنها امکان بازی جلوی تماشاگرانشان را داشته باشند.

فوتبالی، پیش از این در گزارشی، سناریوهای سازمان لیگ در صورت کشیده شدن تکلیف قهرمانی لیگ به هفته پایانی را بررسی کرده بود و حالا سهیل مهدی هم درباره این مساله صحبت کرده است.

توضیح مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره این موضوع را بخوانید:" ما حتما برنامه ای برای این موضوع داریم. اول باید تکلیف رقابت در کورس قهرمانی مشخص شود.مسلما فعلا با نتایج فعلی شانس اول قهرمانی استقلال است و پرسپولیس هم سفت و سخت در تعقیب استقلال. از آن طرف هنوز سپاهان و تراکتور شانس قهرمانی دارند. باید نزدیک به هفته پایانی شویم و شرایط جدول و قطعا اگر شرایط به همین شکل باشد با همکاری پلیس تهران برنامه هفته پایانی را جلو می بریم. کمی صبور باشید قطعا سازمان لیگ فکرهایی دارد."

از صحبت‌های مهدی این‌طور برمیاید که آنها در صورت احتمال قهرمانی استقلال باید اجازه حضور هوادار در بازی استقلال را بگیرند. حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

اگر تکلیف قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود، این احتمال وجود دارد که بازی استقلال مقابل پیکان در یک شهر دیگر و با حضور هواداران استقلال برگزار شود منتها اگر تکلیف قهرمانی آبی‌ها قبل از هفته آخر مشخص شده باشد، احتمالا بازی این تیم مقابل پیکان، یک روز بعد از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان، در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

4326