صحبت‌های محمد نصرتی، درباره احتمال حضور گل‌محمدی در تراکتور

صحبت‌های محمد نصرتی، درباره احتمال حضور گل‌محمدی در تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نصرتی درباره احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بحث حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مدت‌هاست که بر سر زبان‌هاست ولی با این وجود هنوز مشخص نیست این سرمربی هدایت تی‌تی‌ها در ادامه فصل یا فصل بعد را بر عهده خواهد گرفت یا نه.

برخی‌ها حضور حمید مطهری در تراکتور را نشانه‌ای از حضور گل‌محمدی در این تیم می‌دانند چرا که مطهری سابقه دستیاری یحیی در پرسپولیس را دارد و باشگاه تراکتور وی را به عنوان دستیار اول معرفی کرده است.

اما صحبت‌های محمد نصرتی مربی تراکتوری‌ها در پایان بازی با ذوب‌آهن یک نکته ویژه داشت و این مربی به نوعی احتمال حضور یحیی در جمع پرشورها را تایید کرد و مدعی شد گل‌محمدی پس از رفع برخی مشکلات خانوادگی به تراکتور خواهد پیوست.

نصرتی در پاسخ به این پرسش که چه شد پس از استعفا و حضور مطهری در این تیم ماندگار شده، چنین پاسخ داد: " با آقای گل‌محمدی صحبت کردیم و ایشان گفتند در این مقطع همه باید دست به دست هم دهیم و به تیم تراکتور کمک کنیم. آقای گل‌محمدی خودشان مصاحبه کردند و گفتند یک سری مشکلات خانوادگی دارند که امیدوارم زودتر مرتفع شود. ایشان از پرافتخارترین مربیان دهه اخیر بوده‌اند و امیدوارم به تیم اضافه شده و‌ کمک کنند."

همانطور که فوتبالی قبلا خبر داده بود مادر یحیی گل‌محمدی، در بستر بیماری است و گل محمدی درگیر درمان اوست. البته خود گل‌محمدی هم به دنبال گرفتن مجوز کارش است.

1997