ستاره درخشان تراکتور؛ کامبک پورحمیدی به قلب یادگار

ستاره درخشان تراکتور؛ کامبک پورحمیدی به قلب یادگار

پایگاه خبری فوتبالی- حسین پورحمیدی بدون شک ستاره تراکتور در بازی دیشب مقابل ذوب‌آهن بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در شرایطی در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب‌آهن و رسیدن به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی شد که ستاره این تیم در ضیافت پنالتی‌ها کسی نبود جز حسین پورحمیدی؛ دروازه‌بانی که بیشترین فشارها و انتقادات علیه وی علی‌الخصوص در هفته‌های اخیر وجود داشت.

پورحمیدی که از ابتدای فصل باتوجه به جدایی محمدرضا اخباری کاپیتان محبوب سابق تراکتور، به صورت ناخواسته در فشاری فزاینده به سر می‌برد، در بازی تی‌تی‌ها برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر به صورت جمعی مورد اعتراض شدید هواداران قرار گرفت و نام وی جزو دو بازیکن اصلی مورد انتقاد هواداران در روزهای اخیر بود.

با این وجود چه پاکو خمز و چه جانشینان وی در دو هفته اخیر یعنی محمد نصرتی و حمید مطهری، باز هم تصمیم به استفاده از پورحمیدی درون دروازه گرفتند و این سنگربان خوزستانی هم به خوبی پاسخ این اعتماد را به خود داد و با مهار سه پنالتی پشت سر هم ذوبی‌ها، اصلی‌ترین نقش را در صعود تراکتور ایفا کرد.

نکته جالب اینکه بازیکنان تراکتور پس از مسجل شدن صعود، همگی به سمت پورحمیدی دویدند و وی را در آغوش گرفته و به نوعی برد را به این دروازه‌بان تقدیم کردند و حتی در گفت‌وگوهای خود پس از بازی هم از پورحمیدی حمایت و تمجید ویژه‌ای داشتند.

اما شاید زیباترین و جالب‌ترین صحبت‌ها برای دروازه‌بان تراکتور بود؛ جایی که پورحمیدی می‌خواست از دست خبرنگاران بگریزد و صحبتی نداشته باشد ولی از چشم اصحاب رسانه دور نماند و در گفت‌وگوی کوتاه خود با همان لحن ساده و صمیمی وقتی این پرسش را شنید که آیا با هواداران آشتی کردید؛ با تواضع خاصی گفت که قهری در کار نبوده و هواداران تاج سر من هستند. صحبت‌هایی که شاید پس از چنین روزهای سختی نیازمند توجه بیشتر باشد.

1997