پاسخ سلمانی به یک سوال؛ چرا این‌قدر دیر بازیکن پرسپولیس شد؟

پاسخ سلمانی به یک سوال؛ چرا این‌قدر دیر بازیکن پرسپولیس شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین سلمانی توضیح داد که قبل از پیوستن به پرسپولیس با چندین باشگاه خارجی مذاکره کرده است. 

به گزارش فوتبالی‌، یاسین سلمانی که در تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شد خیلی دیر دست به اقدام این کار زد و بعد از مذاکره با چندین باشگاه خارجی سرانجام متقاعد شد که در ایران بماند و قرمزپوش شود. 

این بازیکن ۲۲ ساله که یک فصل فوتبالی تلخ را سپری کرد و به علت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دوران طولانی‌مدتی را خانه‌نشین شد حالا با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی از دلیل تاخیرش برای پیوستن به پرسپولیس رونمایی کرد.

سلمانی که استعداد خوبی در فوتبال ایران به شمار می‌آید و پله پله مسیر پیشرفت را طی کرد گویا در نقل و انتقالات تابستانی خیلی علاقه‌مند بوده است که لژیونر شود و تجربه جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود داشته باشد. او حتی برای تحقق این امر دست به مذاکره با تیم‌هایی از کشور روسیه، هلند، پرتقال و حتی امارات زده است اما در نهایت به دلیل عدم توافق بر سر قرارداد راه به جایی نمی‌برد و ترجیح می‌دهد قرمزپوش شود و در فوتبال ایران بماند.

سلمانی مهره‌ای ارزشمند به حساب می‌آید و پرسپولیس می‌توانست در فصل جاری از او کمک شایانی بگیرد اما اتفاق تلخی که در جدال با گل گهر برای او رقم خورد همه چیز را تحت شعاع خود قرار داد. 

۹۰۹۸