اتلتیکو مادرید به رقابت برای جذب مدافع بایر لورکوزن اضافه شد

اتلتیکو مادرید به رقابت برای جذب مدافع بایر لورکوزن اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی امسال برای جذب پیرو هینکاپیه، مدافع 22 ساله بایر لورکوزن اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی اتلتیکو مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال، جذب یک مدافع باکیفیت و سطح جهانی است. آن‌ها می‌دانند که شانس بالایی برای حفظ ماریو هرموسو ندارند و حتی ممکن است چند بازیکن دیگر را در خط دفاعی از دست بدهند. جدای از آن، پائولیستا و چاغلار سویونچو پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند و خوزه خیمنز نیز با مصدومیت‌های پی‌درپی خود نشان داد چندان مهره قابل اتکایی برای خط دفاعی نیست.

تمام این دلایل باعث شدند تا اتلتیکو مادرید به فکر خرید یک مدافع جدید در تابستان پیش رو بیافتد. آن‌ها گزینه‌های زیادی را مد نظر دارند؛ اما محدودیت‌های مالی و مشکلات اقتصادی باعث می‌شود تا نتوانند به جذب مدافعان سرشناس و گران‌قیمت فکر کنند.

در روزهای گذشته ژان کلیر تودیبو، مدافع فرانسوی تیم نیس به اتلتیکو مادرید لینک شد، اما با توجه به این‌که چند تیم انگلیسی نیز تودیبو را زیر نظر دارند، بعید است روخی بلانکو برای خرید این بازیکن شانسی داشته باشد.

به نقل از نشریه آلمانی بیلد، پیرو هینکاپیه، مدافع اکوادوری و 22 ساله بایر لورکوزن مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است، اما این بازیکن شرایطی مشابه با تودیبو دارد. لیورپول حاضر است برای جذب هینکاپیه 50 میلیون یورو هزینه کند و این کار را برای اتلتیکو مادرید سخت می‌کند. تاتنهام و چلسی نیز از دیگر مشتریان این مدافع جوان هستند.

1428