ستاره آلمانی بایرن مونیخ در حال آماده‌سازی برای دیدار مقابل رئال مادرید

ستاره آلمانی بایرن مونیخ در حال آماده‌سازی برای دیدار مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که این روزها به علت مصدومیت قادر به حضور در تمرینات گروهی تیمش نیست، احتمالا برای دیدار مقابل رئال مادرید آماده باشد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ پس از عبور از سد آرسنال حالا آماده حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با پرافتخارترین تیم این تورنمنت، یعنی رئال مادرید می‌شود. توماس توخل هرچه‌قدر در رقابت‌های داخلی نتوانست توفیق چندانی داشته باشد، اما در لیگ قهرمانان نشان داد تخصص دارد و می‌تواند تیمش را تا مراحل بالا برساند.

یکی از مسائلی که بایرن مونیخ در این دیدار با آن مواجه است، مصدومیت لروی سانه، وینگر آلمانی باواریایی‌ها است. پس از مصدومیت شدید کینگزلی کومان که باعث شد تا پایان فصل از همراهی تیمش محروم باشد، لروی سانه تبدیل به روزنه امید بایرن مونیخ برای داشتن یک وینگر تکنیکی و خلاق در برابر رئال مادرید شد.

این بازیکن در حال حاضر در بند مصدومیت است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که می‌تواند در مقابل رئال مادرید از ابتدا برای بایرن مونیخ به میدان برود. به نقل از نشریه آلمانی بیلد، لروی سانه تمرینات دویدن خود را آغاز کرده و در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرینات ریکاوری را انجام می‌دهد. پزشکان باشگاه برنامه ویژه‌ای برای آماده‌سازی سانه دارند و می‌خواهند تا بازی مقابل رئال مادرید او را به میادین بازگردانند.

گفته می‌شود او به آرامی شدت تمرینات انفرادی خود را افزایش می‌دهد و در پایان این هفته به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. سانه در بازی روز شنبه تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت حاضر نیست، اما شانس زیادی برای حضور در برابر رئال مادرید دارد.

1428