عکس؛ مودریچ و ناکام گذاشتن بازیکن بارسلونا که 10 سال از خودش جوان‌تر است

عکس؛ مودریچ و ناکام گذاشتن بازیکن بارسلونا که 10 سال از خودش جوان‌تر است

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ در حال حاضر در آستانه 39 سالگی قرار دارد اما همچنان می بینیم که توانایی بالایی از لحاظ جسمانی دارد و از لحاظ ذهنی هم برای بازی کردن به طور کامل آماده است.

به گزارش فوتبالی ، در ال کلاسیکوی اخیر لوکا مودریچ در ترکیب ابتدایی تیم کارلو آنچلوتی حضور داشت و در نهایت رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر دو بارسلونا را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دست بیاورد.

یکی از صحنه های جالب در ال کلاسیکو مربوط به جایی بود که ژائو کانسلو به دنبال لوکا مودریچ بود و می خواست که توپ را از او بگیرد و یا این که او را متوقف کند. روی این صحنه لوکا مودریچ به خوبی توانست از پس کانسلو بر بیاید و به طور کامل او را به سمت دیگری بفرستد. در حقیقت کانسلو که 29 سال سن دارد و حدود 10 سال از لوکا مودریچ جوان تر است، روی این صحنه نتوانست پا به پای مودریچ پیش برود و از لحاظ فیزیکی مقابل ستاره کروات رئال مادرید کم آورد.

مودریچ در فصل آخر قراردادش با رئال مادرید قرار گرفته است. البته اخباری منتشر شده که نشان می دهد مودریچ برای یک فصل دیگر هم می خواهد در رئال مادرید بماند. باید دید که تصمیم مادریدی ها برای او به چه صورت است.

1471