می‌دانیم که چطور باید رئال مادرید را شکست بدهیم

می‌دانیم که چطور باید رئال مادرید را شکست بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی - رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا پیش از ال کلاسیکوی امشب گفت که تیمش راه شکست دادن رئال مادرید را بلد است.

به گزارش فوتبالی ، امشب از ساعت 22:30 رئال و بارسا در سانتیاگو برنابئو رو در روی هم قرار می گیرند و باید دید در این بازی که در چهارچوب دور برگشت رقابت های لالیگا برگزار می شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

لواندوفسکی پیش از این بازی از این که بارسلونا می تواند رئال مادرید را شکست بدهد، اطمینان دارد. او در این باره گفت:" ما می دانیم که چگونه رئال مادرید را شکست دهیم. ما آن ها را می شناسیم و اشتباهاتی را که در آخرین رویارویی داشتیم، تجزیه و تحلیل کرده ایم. می دانیم که اگر فضا را برای آن ها به حداقل برسانیم می توانیم در سانتیاگو برنابئو آن ها را شکست بدهیم. همین که آن ها در خوشحالی برد مقابل منچسترسیتی هستند، می تواند تمرکز آن ها را برای ال کلاسیکو کاهش بدهد."

مهاجم لهستانی بارسلونا درباره حرف و حدیث هایی که میان گوندوغان و آرائوخو پیش آمده گفت:" من این تصور را دارم که رسانه ها اغلب بیشتر از ما به این مسائل اهمیت می دهند. فکر می‌کنم اظهارات ایلکای ایرادی نداشت یا اینکه این یک حمله شخصی نبود. در حال حاضر در رختکن مشکلی وجود ندارد."

1471