واکنش مدافع بارسلونا به رویارویی با وینیسیوس پس از شکست خوردن مقابل امباپه

واکنش مدافع بارسلونا به رویارویی با وینیسیوس پس از شکست خوردن مقابل امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - فردا شب قرار است که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ال کلاسیکوی دور برگشت لالیگا از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، ژول کنده مدافع فرانسوی بارسلونا یکی از بازیکنانی است که به احتمال زیاد ژاوی هرناندز او را در ترکیب تیمش برای بازی مقابل رئال مادرید قرار می دهد. کنده در بازی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن هم در ترکیب بارسلونا حضور داشت اما نتوانست عملکرد جالبی را از خودش ارائه بدهد و کیلیان امباپه مقابل آبی و اناری ها دبل کرد.

ژول کنده پیش از بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید درباره رویارویی با وینیسیوس جونیور گفت:" او بدون شک یکی از بهترین وینگرهای جهان است، بنابراین با اشتیاق زیادی با او روبرو می شوم. من فکر می کنم این یک مسئله تیمی نیز خواهد بود، زیرا مهار بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور به تنهایی سخت است و این کار باید به صورت تیمی انجام شود. شما نمی توانید به تنهایی او را در طول بازی مهار کنید و سایر بازیکنان هم‌تیمی هم باید به شما کمک کنند. این کمک کردن باید به این صورت باشد که فضا هایی که وینگر حریف می تواند از آن ها استفاده کند را بپوشانند."

1471