ستاره این فصل اشتوتگارت در لیست خرید اتلتیکو مادرید

ستاره این فصل اشتوتگارت در لیست خرید اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- سرهو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت توجه چند تیم مطرح اروپایی را به خود جلب کرده است و حالا به‌نظر می‌رسد اتلتیکو مادرید جدیدترین مشتری این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، سرهو گیراسی در این فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. این مهاجم 27 ساله اهل گینه، فصل را خارق‌العاده آغاز کرد و توانست با گلزنی‌های متوالی، بالاتر از هری کین و دیگر مهاجمان سرشناس بوندسلیگا، در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد.

هرچند که به مرور زمان هری کین توانست از او پیشی بگیرد و تبدیل به بهترین گلزن فصل فوتبال آلمان شود، اما باز هم نمی‌توان درخشش گیراسی را زیر سوال برد. او مثل هفته‌های نخست بی‌رحم نیست، اما تاثیر بسزایی در موفقیت‌های این فصل اشتوتگارت داشته است.

این مهاجم آفریقایی در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد و بایرن مونیخ قرار گرفت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان فصل در اشتوتگارت بماند. با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، دوباره نام این بازیکن در لیست خرید باشگاه‌های مطرح اروپایی قرار گرفته است و ظاهرا منچستریونایتد نیز تصمیم دارد در تابستان امسال برای جذب این بازیکن اقدام کند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که اتلتیکو مادرید نیز تمایل دارد سرهو گیراسی را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. در نیم‌فصل دوم مهاجمان اتلتیکو، مخصوصا آلوارو موراتا دچار افت شدند تا روخی بلانکو تصمیم بگیرد برای فصل بعد یک مهاجم جدید جذب کند.

باید دید در نهایت این مهاجم در تابستان به کدام باشگاه می‌پیوندد؟

1428