عباس‌زاده و دوراهی احساسی؛ تمام قد علیه خمز و تراکتور!

عباس‌زاده و دوراهی احساسی؛ تمام قد علیه خمز و تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد عباس‌زاده باید برای اولین بار پس از جدایی از تراکتور در برابر این تیم قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، محمد عباس‌زاده هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازیکنان بین تی‌تی‌هاست. مهاجمی که در سه فصل حضور خود در تبریز موفق شد دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتری سرخ‌پوشان لقب بگیرد و فقط یک گل تا رسیدن به رتبه اول فاصله داشت. با این وجود با نظر مستقیم پاکو خمز، مهاجم قائمشهری که فصل گذشته برای تراکتور ۱۰ گل زده بود، از این تیم جدا و راهی فولاد شد.

حضور عباس‌زاده در فولاد برای این بازیکن چندان خوش‌یمن نبود و وی پس از نیم فصل حضور در این تیم، از جمع اهوازی‌ها جدا شده و دوباره پیراهن نساجی را بر تن کرد. 

عباس‌زاده که در بازی فولاد و تراکتور در تبریز همراه با کاروان تیم اهوازی راهی تبریز نشده بود، در بازی این هفته نساجی و تراکتور در قائمشهر باید برای اولین بار پس از جدایی از جمع تی‌تی‌ها مقابل این تیم قرار بگیرد. دیداری که یک دوراهی احساسی برای مهاجم مازنی خواهد بود چرا که عباس‌زاده باید به تیمی که همواره خاطرات خوبی داشته و بارها برایش ابراز دلتنگی کرده، گل بزند تا به بقای تیم زادگاه خود نساجی کمک کند.

البته رویارویی با پاکو خمز به عنوان فردی که اصلی‌ترین نقش در جدایی عباس‌زاده از تراکتور را هم داشت، می‌تواند یک انگیزه ویژه برای مهاجم باتجربه مازنی باشد و باید دید عباس‌زاده موفق خواهد شد اولین گل خود برای نساجی را پس از بازگشت به این تیم در یک دیدار بسیار حساس وارد دروازه حریف کند یا نه.

1997