اطمینان آرتتا از صعود آرسنال به مرحله نیمه نهایی

اطمینان آرتتا از صعود آرسنال به مرحله نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال مطمئن است تیمش می تواند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های آرسنال و بایرن مونیخ در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند. در ابتدا آرسنال با گل بوکایو ساکا، 1-0 جلو افتاد، اما سرژ گنبری و هری کین 2 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساندند تا تیم آلمانی در خاک انگلستان جلو بیافتد، اما در نهایت تعویض های آرتتا جواب داد و آرسنال موفق شد با گل تروسارد بازی را مساوی کند و حالا همه چیز به بازی برگشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا کشیده شد. 

آرتتا پس از پایان بازی گفت: "ما شروع خیلی خوبی داشتیم و بر حریف چیره شده بودیم. در نیمه حریف توپ را در اختیار داشتیم و توانستیم به گل برسیم. سپس به لحظات تعیین کننده رسیدیم. بن وایت در مقابل دروازه بان قرار داشت و باید آن را گل می کرد تا بتوانیم 2-0 جلو بیافتیم. در چمپیونز لیگ شما نباید موقعیتی به حریف بدهیم و ما 2 گل به بایرن تقدیم کردیم."

"فکر می کنم بعد از اینکه نتیجه 2-1 شد، تیم اعتماد به نفس زیادی از خودش نشان داد. تعویضی ها تاثیر زیادی روی بازی گذاشتند. حالا با این بازی مطمئن هستم که می توانیم در آلمان به نتیجه دلخواه برسیم و به مرحله بعدی صعود کنیم."

4416