زور آرتتا و توخل به همدیگر نرسید؛ همه چیز در مونیخ مشخص می‌شود

زور آرتتا و توخل به همدیگر نرسید؛ همه چیز در مونیخ مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از دیدارهای حساس دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ در مقابل همدیگر قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در دور رفت از بایرن مونیخ میزبانی کرد که در نهایت دو تیم به تساوی پرگل 2-2 رضایت دادند.

در همان دقایق ابتدایی، بوکایو ساکا گل نخست را برای توپچی‌ها به ثمر رساند. ستاره انگلیسی آرسنال که عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خود به نمایش گذاشته، با یک ضربه بغل پا با پای چپ، توپ را به کنج دروازه مانوئل نویر فرستاد و برتری را برای تیمش به ارمغان آورد.

اما این گل بی‌پاسخ نماند. توپی که آرسنالی‌ها در میانه میدان از دست دادند، با پاس لئون گورتزکا به سرژ گنبری رسید و این وینگر آلمانی مثل بازی ابتدای هفته مقابل هایدنهایم برای تیمش گلزنی کرد تا حساب کار به تساوی کشیده شود. چند دقیقه بعد، ویلیام سالیبا یک ضربه پنالتی به باواریایی‌ها تقدیم کرد تا هری کین از این طریق گل دوم تیمش به ثمر برساند.

با آغاز نیمه دوم، توپچی‌ها به فشار حملات خود افزودند و توانستند با همکاری دو بازیکن تعویضی خود، یعنی گابریل ژسوس و لئوناردو تروسار به گل دوم و مساوی دست پیدا کنند.

در آخرین ثانیه‌های بازی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه بایرن مونیخ رخ داد که داور اعتقادی به اعلام ضربه پنالتی نداشت تا این دیدار حساس با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد.

حالا باید هواداران آرسنال و بایرن مونیخ 8 روز صبر کنند تا تکلیف تیم صعودکننده در ورزشگاه آلیانز آره‌نای شهر مونیخ مشخص شود.

1428