اعتراف جالب آلگری راجع به اهداف یوونتوس در این فصل

اعتراف جالب آلگری راجع به اهداف یوونتوس در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - مکس آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس می گوید آن ها در این فصل اصلاً به فکر قهرمانی در سری آ نبودند، چون رسیدن به آن را واقع بینانه نمی دیدند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در این فصل شروع بسیار خوبی داشت و حتی در کورس قهرمانی با اینتر قرار گرفت، اما در نیم فصل دوم، بانوی پیر امتیازات زیادی از دست داد و حالا در رتبه سوم جدول قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگد. بیانکونری شب گذشته با تک گل فدریکو گاتی، فیورنتینا را شکست دادند و 62 امتیازی شدند. 

آلگری به خبرنگاران گفت: "ما 62 امتیاز کسب کرده ایم و طبق شواهد، شایسته این تعداد امتیاز هستیم. در مقطع مهم فصل اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، اما یوونتوس در یک پروسه با بازیکنان جوان قرار دارد. کار کردن با بازیکنان 30 ساله یک بحث است و با بازیکنان 18 ساله، بحثی دیگر این کاملاً واضح است و نمی دانم چرا هر دفعه باید به این موضوع اشاره کنیم. کار بزرگی در این فصل انجام داده ایم. هدف ما، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود و حالا در مسیر رسیدن به آن هستیم. البته مردم طور دیگری به مسئله نگاه می کنند. آن ها می بینند ما در ابتدای فصل امتیازات زیادی کسب کردیم و در نیم فصل دوم، عملکرد خوبی نداشتیم. اما ما اصلاً به فکر قهرمانی در سری آ نبودیم."

4416