مدافع 28 ساله اسپانیایی قراردادش را با اتلتیکو مادرید تمدید نمی‌کند

مدافع 28 ساله اسپانیایی قراردادش را با اتلتیکو مادرید تمدید نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو هرموسو یکی از بازیکنانی است که در تابستان امسال بازیکن آزاد است و می‌تواند به صورت رایگان باشگاه خود را ترک کند و به تیم دیگری بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، ماریو هرموسو، یکی از استعدادهای پرورش‌یافته در آکادمی فوتبال رئال مادرید است که در حال حاضر در دیگر تیم سرشناس پایتخت، یعنی اتلتیکو مادرید بازی می‌کند. قرارداد این مدافع اسپانیایی در تابستان پیش رو با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد و از الان می‌تواند با هر باشگاهی که می‌خواهد وارد مذاکره شود.

گفته می‌شود که مدیران باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد به هرموسو دادند، اما پیشنهاد مالی آن‌ها برای دستمزد بازیکن را قانع نکرد و مذاکرات هنوز به جایی نرسیده است. اتلتیکو مادرید به‌خاطر مشکلات اقتصادی و تبعیت از قوانین فیرپلی مالی، شاید نتواند پیشنهاد سنگین‌تری برای تمدید قرارداد ارائه کند و این می‌تواند یک فرصت استثنایی برای باشگاه‌هایی باشد که به دنبال تقویت خط دفاعی خود هستند.

شنیده می‌شد که بارسلونا و منچستریونایتد، از جمله تیم‌هایی هستند که به صورت جدی شرایط هرموسو را زیر نظر گرفته‌اند و سعی دارند این مدافع 28 ساله را متقاعد کنند تا در تابستان پیش رو به صورت آزاد به جمع آن‌ها بپیوندد. در این بین، گفته شد که چند باشگاه ایتالیایی نیز تصمیم دارند برای خرید این بازیکن تلاش کنند.

به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، قرارداد ماریو هرموسو با اتلتیکومادرید تمدید نخواهد شد و تابستان او روخی بلانکو را ترک خواهد کرد. اما در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین نمایندگان مدافع اسپانیایی با اینتر و یوونتوس وجود ندارد.

1428