امباپه برای بارسلونا کَری خواند

امباپه برای بارسلونا کَری خواند

پایگاه خبری فوتبالی  چهارشنبه آینده روز خاصی برای بازیکنان بارسلونا و پی اس جی به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب بارسلونا و پی اس جی در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به مصاف همدیگر می روند که بدون تردید کیلیان امباپه یکی از چهره های ویژه بازی خواهد بود، بازیکنی که شاید تا چند هفته دیگر انتقالش به رئال مادرید را قطعی کند. 

مهاجم پی اس جی در مصاحبه با تله فوت در مورد بازی مقابل بارسلونا صحبت کرد و گفت:" در این مرحله از مسابقات، نوبت بازیکنان بزرگ است که خودشان را نشان بدهند و من آماده هستم. مثل همیشه، من قایم نخواهم شد."

ستاره فرانسوی در مورد اهداف پی اس جی برای فصل کنونی نیز صحبت کرد:" مثل هر سال در این مقطع از فصل در زمانی کلیدی هستیم. وقتی به پایان ماه آوریل برسیم، می توانیم ارزیابی دقیقی در مورد فصل و اتفاقاتش داشته باشیم. مطمئنم که بیشترین تلاش خود را خواهیم داشت و بعد از آن نتیجه در دستان خداوند خواهد بود."

امباپه به پی اس جی اعلام کرده است که در پایان فصل از این تیم جدا می شود و آخرین هفته های خود را در تیم فرانسوی سپری می کند. پی اس جی شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی فرانسه دارد و اگر از سد بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بگذرند، برای کسب این تورنمنت هم شانس بالایی خواهند داشت.

4125