صحنه‌ای که در قائمشهر دل همه را برد؛ قایقران بازهم خالق زیبایی!( عکس)

صحنه‌ای که در قائمشهر دل همه را برد؛ قایقران بازهم خالق زیبایی!( عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – طرح موزاییکی هواداران ملوانی حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر ایده بسیار جالبی بود.

به گزارش فوتبالی، با وجود اینکه 26 سال از زمان درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی، سیروس قایقران می‌گذرد اما مردم انزلی با حضور در مراسم یادبود وی که همین چند روز پیش برگزار شد نشان دادند که تا چه اندازه به سیروس قایقران عشق می‌ورزند و او را همچنان به عنوان اسطوره خود می‌دانند.

مرحوم قایقران که سال‌های زیادی پیراهن ملوان را برتن کرد و با این تیم حتی به قهرمانی در جام حذفی هم دست پیدا کرد در تیم ملی هم به افتخارات شایانی رسید که مقام سومی در جام ملت‌های آسیا 1988 و قهرمانی در بازی‌های آسیایی 1990 مهمترین آن‌هاست.

در جریان دربی شمال که روز گذشته به میزبانی ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد و ملوان در آن، باز هم به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد هواداران انزلی‌چی که چند صد کیلومتر فاصله را طی کرده بودند تا در قائمشهر تیم محبوب خود را تنها نگذارند دست به کار زیبایی زدند و طرحی موزاییکی را با شماره 9 که نماد سیروس قایقران در این تیم است را به اجرا درآوردند که در نوع خودش بسیار جالب و تماشایی بود. 

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مسئولان باشگاه نساجی هم برای مرحوم قایقران سنگ تمام گذاشتند و در مراسم آغازین مسابقه یاد او را گرامی داشتند.

9098