اسطوره کروات رئال مادرید قراردادش را تمدید می‌کند؟

اسطوره کروات رئال مادرید قراردادش را تمدید می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده می‌شد که لوکا مودریچ آخرین فصل حضورش در رئال مادرید را سپری می‌کند، اما حالا گفته می‌شود که احتمال دارد این ستاره کروات یک فصل دیگر در جمع سفیدهای چامارتین باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، نمی‌توان تاثیرگذاری لوکا مودریچ را در موفقیت‌های سالیان اخیر رئال مادرید انکار کرد؛ بازیکنی که با دوندگی و هوش بالایش در میانه میدان، باعث شد تا رئال مادرید افتخارات زیادی به دست بیاورد. شاید به‌یادماندنی‌ترین لحظه‌ او با پیراهن رئال مادرید، پاس گلش به سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2013/14 باشد؛ پاسی که در دقایق پایانی رئال را به بازی برگرداند و زمینه‌ساز دهمین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا شد.

او در قهرمانی‌های بعدی هم نقش موثری ایفا کرد و حالا می‌توان گفت یکی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه خود است. اما با اضافه شدن جود بلینگهام و درخشش این بازیکن در ترکیب رئال مادرید، مودریچ کمتر فرصتی برای بازی کردن به دست آورد و در اغلب بازی‌ها نیمکت‌نشین بود.

حتی برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که مودریچ با کادر فنی رئال به مشکل خورده و به خاطر همین مشکلات قصد دارد در پایان فصل از رئال مادرید جدا شود؛ اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این ستاره کروات قصد دارد قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کند.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز، یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال مادرید، احتمال دارد مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید بماند و نمی‌توان به صورت قطعی جدایی‌اش را تایید کرد.

1428