بادیاشیل از چلسی جدا نخواهد شد

بادیاشیل از چلسی جدا نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی برنامه ای برای فروش بنوا بادیاشیل در تابستان ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اسکای ایتالیا علی رغم علاقه باشگاه هایی مانند میلان، بنوا بادیاشیل احتمالا در چلسی ماندگار خواهد بود. میلان در فصل نقل و انتقالات ژانویه هم علاقه مند بود تا این مدافع فرانسوی را جذب کند اما هنوز تصمیمی در مورد اینکه آنها در تابستان چه خواهند کرد گرفته نشده است. هنوز برنامه های تابستانی میلان مشخص نشده است و آنها تنها در حال حاضر تصمیم به جذب یک مهاجم جدید گرفته اند

چلسی هم هنوز تصمیم نهایی خود در مورد اجازه دادن به بنوا بادیاشیل برای ترک باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را نگرفته است و تا کنون هیچ برنامه ای برای فروش او وجود ندارد. چلسی در ژانویه هم پیشنهاد چندین تیم ایتالیایی برای این بازیکن را رد کرده بود. بنوا بادیاشیل، مدافع موناکو دو فصل پیش با قراردادی به ارزش ۳۷ میلیون یورو بعلاوه پاداش تا ۲۰۲۹ به چلسی پیوست.

بادیاشیل یکی از بهترین بازیکنان لیگ ۱ فرانسه در تیم موناکو بود اما با پیوستن به تیم چلسی نتوانست دوران درخشان خود را در لیگ برتر انگلیس تکرار کند و به این تربیت شایعاتی مبنی بر خروج او وجود داشت اما احتمالا اودز ترکیب آبی های لندن ماندگار خواهد بود.

۱۰۰۹