پیشنهاد 10 ساله پوما به بارسلونا چقدر می‌ارزد؟

پیشنهاد 10 ساله پوما به بارسلونا چقدر می‌ارزد؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در حال حاضر در حال پایان دادن به قراردادش با نایکی است و می خواهد گزینه های دیگر را مورد بررسی قرار بدهد تا اسپانسر جدید لباس های خود را تعیین کند.

به گزارش فوتبالی ، یکی از راهکار های بارسلونا این است که برند اختصاصی خود را برای لباس هایش تاسیس کند. راه دیگر این است که پیشنهاد هایی را که دارد مورد بررسی قرار بدهد و بهترین پیشنهاد را انتخاب کند. در حال حاضر پیشنهاد کمپانی پوما به بارسلونا روی میز است. پوما می خواهد اسپانسر لباس های بارسلونا شود.

پوما پیشنهاد قراردادی ده ساله را به بارسلونا داده است که این قرارداد از سال 2025 آغاز می شود. در ابتدای شروع کار، پوما قرار است 100 میلیون یورو به باشگاه بارسلونا بدهد و همکاری شروع شود. همچنین کمپانی پوما سالانه می خواهد رقم 100 میلیون یورو را به طور ثابت به مدت ده سال به باشگاه بارسلونا پرداخت کند. کمپانی پوما در نظر دارد که سالانه تا 20 میلیون یورو هم بر اساس میزان فروش لباس های بارسلونا، به این باشگاه پرداخت کند.

در هر صورت باید دید که لاپورتا و مدیران بارسلونا با چنین پیشنهادی موافقت می کنند یا خیر. لاپورتا معتقد است که کمپانی نایکی سود خوبی به باشگاه بارسلونا نمی رساند. او به همین دلیل می خواهد اسپانسر لباس بارسا را تغییر بدهد.

1470