عکس؛ چهار سرمربی که از لیست بارسلونا خارج شدند

عکس؛ چهار سرمربی که از لیست بارسلونا خارج شدند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا از زمانی که ژاوی هرناندز اعلام کرد که در انتهای فصل استعفا می دهد و می خواهد جمع آبی و اناری ها را ترک کند، به دنبال سرمربی جدید گشته اند و گزینه هایی را مد نظر قرار داده اند.

به گزارش فوتبالی ، اما اکنون به نظر می رسد که برخی از سرمربی ها به طور کامل از لیست بارسلونا خارج شده اند و مدیران بارسلونا به هیچ عنوان آن ها را به عنوان سرمربی فصل بعد بارسا انتخاب نخواهند کرد.

یکی از این سرمربی ها توماس توخل است. مدیران بارسلونا اعتقاد دارند که توخل در مدت اخیر در بایرن مونیخ عملکرد ناکامی داشته است و تضمینی وجود ندارد که در بارسلونا موفق شود.

گزینه بعدی یولیان ناگلزمن است. این سرمربی در حال حاضر هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده دارد و بعید است که بخواهد جمع ژرمن ها را ترک کند. ضمن این که او تجربه ای خارج از فوتبال آلمان نداشته است.

روبرتو دی زربی که گزینه پیشنهادی گواردیولا به بارسلونا هم بوده است، از نظر مدیران بارسلونا سابقه هدایت تیم های بزرگ اروپایی را نداشته است و نمی تواند با فشاری که در باشگاه بارسلونا وجود دارد، نتیجه بگیرد و کنار بیاید.

میکل آرتتا هم تمرکزش به طور کامل روی آرسنال است و بردن او به بارسا کار سختی است چرا که او تا سال 2025 با توپچی های لندن قرارداد دارد و می خواهد به کار خود در این باشگاه ادامه بدهد.

1471