دو بازیکن رئال مادرید و بارسلونا که زوج خط هافبک آلمان را تشکیل می‌دهند

دو بازیکن رئال مادرید و بارسلونا که زوج خط هافبک آلمان را تشکیل می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فوتبال آلمان در این فیفادی عملکرد خوبی را از خودش بر جای گذاشت و نشان داد که به خوبی در حال آماده سازی خودش برای رقابت های یورو 2024 است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی آلمان در این فیفادی به مصاف تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند رفت. آلمانی ها در بازی مقابل فرانسه موفق شدند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند. ژرمن ها هلند را هم با نتیجه دو بر یک شکست دادند و به این ترتیب دو برد شیرین را در این بازی های دوستانه به دست آوردند.

زوج خط هافبک تیم ملی آلمان در حال حاضر تشکیل شده از تونی کروس و ایلکای گوندوغان است. تونی کروس پس از سه سال به تیم ملی آلمان برگشته است و ژرمن ها امید زیادی به درخشش او در رقابت های یورو 2024 دارند. کروس در رئال مادرید هم عملکرد خوبی دارد و مادریدی ها می خواهند قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

ایلکای گوندوغان دیگر هافبک تیم ملی آلمان بازیکن بارسلونا است. او هم در بارسا عملکرد خوبی دارد و خیلی ها این بازیکن آلمانی را بهترین بازیکن فصل بارسا می دانند.

البته نکته ای که وجود دارد این است که هر دوی این بازیکن ها سن بالا هستند. تونی کروس در حال حاضر 34 سال سن دارد و ایلکای گوندوغان 33 ساله است.

1471