معارفه امباپه در رئال مادرید چه زمانی برگزار می‌شود؟

معارفه امباپه در رئال مادرید چه زمانی برگزار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید رسمی نشده است و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی این قضیه جنبه رسمی پیدا می کند اما بدون تردید مراسم معارفه کیلیان امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک مراسم باشکوه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در حال حاضر در آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید قرار گرفته است. این ستاره فرانسوی قصدی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن ندارد و به این ترتیب در انتهای فصل به طور قطع جمع پاریسی ها را ترک می کند. همه می دانیم که رئال مادرید مقصد بعدی او است اما امباپه تا زمانی که احتمال رویارویی رئال مادرید و پاری سن ژرمن در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، به طور قطعی این قضیه را اعلام نمی کند.

در صورتی که کیلیان امباپه به رئال مادرید بپیوندد، مراسم معارفه او در ماه اوت برگزار می شود. با توجه به این که رقابت های یورو 2024 در پیش است، نمی توان معارفه این بازیکن را در اوایل تابستان برگزار کرد. ضمن این که امباپه تا 30 ژوئن با پی اس جی قرارداد دارد. به نظر می رسد که مراسم معارفه او حدود 10 روز قبل از شروع رقابت های لالیگا 2024/25 یعنی هفتم یا هشتم ماه اوت برگزار شود.

1471