بهترین خبر برای هواداران استقلال؛ یامگا با همبازیانش تمرین می‌کند (عکس)

بهترین خبر برای هواداران استقلال؛ یامگا با همبازیانش تمرین می‌کند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – کوین یامگا در تمرینات روزهای اخیر حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد.

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا که نزد هواداران استقلال از محبوبیت خاصی برخوردار است و به واسطه بازی‌های درخشانی که از خودش برای این تیم به نمایش گذاشته است به یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ استقلال بدل شده است در تمرینات روزهای اخیر استقلال حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و به هیچ وجه نمی‌خواهد به دلیل مصدومیت شدیدی که در میانه فصل برایش اتفاق افتاد آمادگی بدنی خود را از دست بدهد. 

یامگا که در نیم فصل نخست لیگ بیست و سوم مطابق معمول از روی نقطه پنالتی‌ گل‌های مهمی را برای استقلال به ثمر رساند و با وجود اینکه به طور کامل از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر از لیست شاگردان جواد نکونام کنار گذاشته شده در کنار مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان بوده با 4 گل زده بهترین گلزن این تیم به شمار می‌آید. 

این بازیکن فرانسوی که پیش از آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به واسطه برخورد شدیدی که با امید حامدی‌فر داشت از ناحیه چشم به شدت آسیب دید همچنان و با وجود تعطیلات در ایران ماند و حالا با آغاز تمرینات استقلال حضور فعالی داشته است؛ گرچه او حالا حالا‌ها نمی‌تواند به میدان برود اما سعی می‌کند با ورزش دادن به پایین تنه خود آمادگی‌اش را حفظ کند. به توصیه پزشکان فشار آورده به بالا تنه برای او ممنوع اعلام شده است.

9098