مطابق خبر فابریزیو رومانو ؛ تونی کروس یکسال دیگر در مادرید ماندنی شد

مطابق خبر فابریزیو رومانو ؛ تونی کروس یکسال دیگر در مادرید ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک محبوب آلمانی باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی،‌ طبق اعلام فابریزیو رومانو قرارداد تونی کروس هافبک آلمانی و خلاق رئال مادرید با این باشگاه تمدید شد. این خبرنگار خبرنگار اسکای، گزارش داد تونی کروس همچنان به بازی برای رئال مادرید ادامه خواهد داد و قرارداد او با این باشگاه اسپانیایی به مدت یک فصل دیگر، تا تابستان ۲۰۲۵، تمدید خواهد شد. این هافبک پر افتخار تاکنون در ۴۵۵ بازی برای لوس بلانکوس به میدان رفته و موفق به ثبت ۲۸ گل، ۹۶ پاس گل و فتح ۲۰ جام با پیراهن رئال مادرید شده است.

تونی کروس که سال ۲۰۲۱ بازنشستگی خود از فوتبال ملی را اعلام کرده بود، بار دیگر به ترکیب تیم ملی آلمان برگشت و در رقابت های یورو ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت. کروس در دو بازی اخیر دوستانه مانشافت در مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل به ثبت رسانده است.

چندی پیش شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه رئال مادرید قصد دارد تونی کروس را به غول های لیگ برتری یعنی دو تیم متمول چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دهد. کروس که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می رسد، مورد توجه باشگاه های مطرح انگلیسی مانند دو تیم شهر منچسترسیتی، منچستریونایتد ،چلسی و نیوکاسل قرار گرفته بود اما حالا با تمدید قرارداد خود به تمام شایعات پایان داد.

۱۰۰۹