طوفان مدیر استقلالی با کنایه به پرسپولیس؛ استقلال را به ناحق از آسیا حذف کردید و اموالش را ندادید

طوفان مدیر استقلالی با کنایه به پرسپولیس؛ استقلال را به ناحق از آسیا حذف کردید و اموالش را ندادید

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به شدت علیه شکل واگذاری این باشگاه و تبعیضی که مدعی است صورت گرفته، اعتراض کرد.

به گزارش فوتبالی، این روزها بحث‌های بسیار زیادی پیرامون شکل واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شده و گروهی از هواداران استقلال به شدت نسبت به این مسئله معترض هستند. در همین خصوص احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که سال  ۹۹ حدود ۷ ماه این سمت را بر عهده داشت؛ با انتشار متنی در فضای مجازی به شدت درباره شکل واگذاری موضع گرفت.

سعادتمند در قسمتی از متنی که پیرامون این مسئله نوشته، آورده است: "اگر اموالش را برگردانید نیازی به هیچ واگذاری به بنگاه‌های معاملاتی زیان‌ده نیست. اگر طبق قوانین بین‌المللی حق پخشش را می‌دادید دیگر این گونه خود را صاحب نمی‌دیدید. شما نه قدمت، نه اصالت، نه افتخار و نه محبوبیت را هم لحاظ نکردید. در اوج و قهرمانی از آسیا به ناحق حذفش گردید و حالا با بی‌عدالتی باز هم حق را زیر پا گذاشته‌اید"

احمد سعادتمند در قسمتی از این متن به نوعی با زبان کنایه پیرامون تفاوت درشکل واگذاری استقلال و پرسپولیس نیز واکنش نشان داد و نوشته است: "شما حتی در این بذل و بخشش هم رعایت عدالت را نکردید"

۹۹۸۹