ستاره لهستانی بارسلونا برنامه‌ای برای جدایی در تابستان ندارد

ستاره لهستانی بارسلونا برنامه‌ای برای جدایی در تابستان ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که روبرت لواندوفسکی تمایلی به جدایی از بارسلونا ندارد و می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در فوتبال اسپانیا و بارسلونا بماند.

به گزارش فوتبالی، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان دو فصل اخیر بارسلونا، روبرت لواندوفسکی بوده است. ستاره لهستانی بارسا که تابستان 2022 پس از کش و قوس‌های فراوان از بایرن مونیخ جدا شد و به بارسلونا پیوست، طی زمان حضورش در باشگاه اسپانیایی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

او فصل گذشته موفق شد با 23 گل، بالاتر از کریم بنزما و دیگر مهاجمان لالیگا عنوان آقای گلی لیگ اسپانیا را مال خود کرد تا نشان دهد یک خرید درست برای آبی و اناری‌ها بوده است.

او در این فصل اما شروع خوبی نداشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند. همین عملکرد نه‌چندان خوب در نیم فصل نخست باعث شد تا جود بلینگهام و چند بازیکن دیگر در جدول گلزنان از او پیشی بگیرند. اما با آغاز سال 2024، او توانست یک بار دیگر به فرم ایده‌آل خود بازگردد و با گلزنی‌های پی‌درپی نقش تاثیرگذاری در نتایج خوب بارسلونا در هفته‌های اخیر داشته است.

با این حال، او یک بازیکن 35 ساله است و رسانه‌ها احتمال می‌دهند که او به خاطر شرایط سنی و دستمزد بالایی که دریافت می‌کند، یکی از گزینه‌های فروش باشد. او تابستان قبلی نیز از لیگ حرفه‌ای عربستان پیشنهاد داشت اما به آن پاسخ منفی داد تا در بارسا ماندگار شود.

به گفته فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار نشریه اسکای اسپورت، لواندوفسکی می‌خواهد در تابستان در بارسلونا بماند و برنامه‌ای برای جدایی ندارد. اما همچنان پیشنهادات زیادی از سوی تیم‌های عربستانی و باشگاه‌های اروپایی وجود دارد. اتلتیکو وضعیت او را زیر نظر دارد.

1428