مهاجم سابق اینتر دو سال از حضور در فوتبال محروم شد

مهاجم سابق اینتر دو سال از حضور در فوتبال محروم شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی سابق باشگاه اینتر و تیم ملی برزیل دو سال از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فابریزیو رومانو گابریل باربوسا ملقب به گابی گل مهاجم باشگاه فلامینگو که سابقه بازی برای اینتر ایتالیا را هم در کارنامه دارد به دلیل تلاش برای فریب کمیته ضد دوپینگ فیفا به مدت دو سال از حضور در میادین فوتبال محروم شد. گابریل باربوسا از اول ماه آپریل به دلیل همین محرومیت از میادین فوتبال دور خواهد بود و البته می تواند در مورد حکم صادر شده درخواست تجدید نظر انجام دهد.

گابریل باربوسا به اتهام نقض ماده ۱۲۲ قانون مبارزه با دوپینگ به تلاش برای فریبکاری در هر در فرآیند کنترل نمونه آزمایش دوپینگ محکوم شده است. گفته می‌شود که گابریل باربوسا قبل از انجام آزمایش دوپینگ با عدم رعایت دستور العمل‌ های این آزمایش برای بازرسان آزمایش، مشکلاتی ایجاد کرده است

باربوسای ۲۷ ساله  در طول دوران فوتبال خود دو بار قهرمان رقابت های کوپا لیبرتادورس شده است. او پیش از حضور در تیم فلامینگو در تیم‌های سانتوس برزیل، اینتر ایتالیا و بنفیکا پرتغال سابقه حضور داشته است و اکنون کاپیتان باشگاه فلامینگو برزیل است. باربوسا همراه با تیم ملی المپیک برزیل قهرمان بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در رشته فوتبال نیز شده است. این بازیکن ۱۸ با پیراهن تیم ملی برزیل را به تن کرده و ۵ گل ملی را نیز به ثمر رسانده است و حالا باید تا سال ۲۰۲۵ برای بازگشت به میادین فوتبال منتظر باشد.

۱۰۰۹