عکس؛ یار کمکی آنتونی در دوران کابوس‌وارش در منچستریونایتد

عکس؛ یار کمکی آنتونی در دوران کابوس‌وارش در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی، بازیکن برزیلی منچستریونایتد پس از پشت سر گذاشتن یک دوره کابوس وار در این تیم، از یکی از هم‌تیمی هایش با عنوان "بیش از یک دوست" یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونی در پیروزی خیره کننده منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تنها دومین گل فصل خود را مقابل لیورپول به ثمر رساند و در ماه های اخیر هم به خاطر عملکردش در زمین و هم به خاطر رفتارش در خارج از زمین با انتقادات شدیدی مواجه شده است. ملی پوش برزیلی شیاطین سرخ پس از متهم شدن به جرایم غیر اخلاقی، هم در کشورش و هم در انگلیس تحت بازجویی قرار دارد. البته او این اتهامات را رد کرده است.

آنتونی با اشاره به مشکلات خود، از هم تیمی سابقش یعنی دیوگو دالوت، که با او پیوند نزدیکی برقرار کرده، تمجید کرده است. آنتونی می گوید که این ملی پوش پرتغالی برای مشکلاتی که خودش با آنها درگیر بود، مثل یک ستون از او حمایت می‌کرد. آنتونی در گفتگو با وب سایت رسمی منچستریونایتد گفت: "از خدا و دوستی که زیاد با او صحبت می کنم بسیار سپاسگزارم. دیوگو دالوت برای من بیش از یک دوست است، او مردی است که هر روز در باشگاه به من کمک می‌کرد. ما یک جمله داریم که همیشه به هم می گوییم: مرد صبور، شکست ناپذیر است. ما همیشه در مورد آن صحبت می کنیم. بنابراین من از او برای توصیه‌هایش، برای لحظاتی که با هم صحبت می کردیم بسیار سپاسگزارم. او مردی است که کمک زیادی به من کرد تا دوران بدی که در اولدترافورد داشتم را پشت سر بگذارم."

یونایتدی‌ها  قرار است آخر هفته آینده مقابل برنتفورد به میدان بروند، چون باید همچنان به تلاش برای کاهش فاصله با چهار تیم برتر لیگ جزیره ادامه دهند. شاگردان اریک تن هاگ در حال حاضر در رتبه ششم جدول قرار دارند و آنتونی امیدوار است بتواند در هفته های پایانی فصل، تاثیر قابل‌توجهی روی عملکرد تیم داشته باشد.

1369