هافبک دفاعی ناپولی خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک دفاعی ناپولی خودش را به بارسلونا پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال جذب هافبک دفاعی خواهد بود چرا که از زمانی که سرخیو بوسکتس بارسلونا را ترک کرد، این تیم هنوز نتوانسته است ضعف خود را در پست هافبک دفاعی پوشش بدهد و بازیکنی مثل اوریول رومئو جانشین مناسبی برای بوسکتس نبوده است.

به گزارش فوتبالی ، هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی جذب یک هافبک دفاعی خواهد بود و گزینه های مختلفی زیر نظر مدیران بارسلونا هستند. به تازگی هافبک دفاعی ناپولی هم خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده است.

به نقل از فیچاخس، استانیسلاو لوبوتکا، هافبک دفاعی ناپولی از طریق برانیسلاو یاروسک که مدیر برنامه هایش است، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده است و حاضر است که در تابستان پیش رو به بارسلونا بیاید. البته بارسا محدودیت هایی هم برای جذب او خواهد داشت. این بازیکن تا سال 2027 با ناپولی قرارداد دارد و بارسایی ها باید او را از ناپولی خریداری کنند. ضمن این که استانیسلاو لوبوتکا 29 سال سن دارد و بازیکن جوانی نیست که باشگاه بارسلونا بخواهد روی آینده او سرمایه گذاری کند.

البته این بازیکن ملی پوش اسلواکی، در ناپولی از مهره های کلیدی است و 29 بازی در این فصل از رقابت های سری آ انجام داده است.

1471