واکنش جالب مدافع ناپولی به عملکرد ستاره نوظهور بارسلونا

واکنش جالب مدافع ناپولی به عملکرد ستاره نوظهور بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- خوان ژسوس، مدافع باتجربه ناپولی از عملکرد پائو کوبارسی در ترکیب بارسلونا شگفت‌زده شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین بازیکنان این هفته لیگ قهرمانان اروپا، پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله کاتالان‌ها بود. بازیکنی که در مقابل ناپولی، نخستین بار در لیگ قهرمانان به میدان رفت و موفق شد با مهار مهاجمین تیم ایتالیایی، کمک به‌سزایی به تیمش در مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کند.

کوبارسی از نگاه یوفا، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد و حتی در بین نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا هم قرار گرفت.

درخشش این مدافع جوان باعث شد تا دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا هم او را زیر نظر داشته باشد و احتمالا در یورو 2024، از این ستاره جوان استفاده کند. گفته می‌شد که قرار است نام این بازیکن در لیست ماتادورها برای المپیک 2024 هم قرار داده شود، اما حالا رسانه‌ها مدعی شده‌اند که مدیران بارسلونا قصد دارند با این موضوع مخالفت کنند، چون اعتقاد دارند این اتفاق از نظر فیزیکی بازیکنانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خوان ژسوس، مدافع باتجربه ناپولی که این هفته با پائو کوبارسی تقابل کرد، درباره این بازیکن گفت: «کوبارسی یک سال از دخترم کوچکتر است، این خیلی عجیب است. دیدن بازیکنانی در این سن که در این سطح بازی می‌کنند شگفت انگیز است.»

بازی درخشان پائو کوبارسی باعث شد تا افراد زیادی از استعداد او تعریف و تمجید به عمل بیاورند. خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند اگر این بازیکن به خوبی از خودش محافظت کند، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین مدافعان جهان شود.

1428